Forum Wybraniec Smoka Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Manewry - ludzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wybraniec Smoka Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lady
Youthful Beast!



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krzesło przed monitorem.

PostWysłany: Pią 14:10, 20 Lip 2007    Temat postu: Manewry - ludzie

Pierwsza część manewrów, z których można wybierać i przebierać. Tworząc postać można wybrać jeden manewr, którego wymagania się spełnia i z nim zaczynać. W trakcie rozgrywki jest możliwość nauczenia się czegoś nowego (;
Nowe manewry! (22.07)

Nazwa: Kop z półobrotu
Wymagania: Siła 12+
Opis: To wydawało się najłatwiejszą drogą do zdobycia pieniędzy. Dziewczyna była drobna, a torba w jej rękach zachęcająco wypchana. Ruszył do przodu, z pewnym siebie uśmieszkiem, bo w końcu niejeden pozazdrościłby mu mięśni. Powinna się przestraszyć...
Nawet nie zauważył drobnej kobiecej stópki, która śmignęła prosto na spotkanie z jego twarzą. Ocknął się po kilku chwilach leżąc koło kontenera na śmieci.

Działanie: Zasadzasz kopa jak sam Chuck Norris! Kopniak jest na tyle mocny, że akurat starczy czasu, aby zwiać. Albo poprawić.

Nazwa: Chodu!
Wymagania: Zręczność 10+
Opis: Cain nigdy nie należał do szczególnie odważnych, dlatego też od samego początku, gdy weszli do tej groty w poszukiwaniu, Word Paynn raczył wiedzieć czego, był gotowy do odwrotu. Gdy w ciemnościach zauważył błysk ślepi czegoś dużego nawet się nie zastanawiał, tylko wykonał manewr powrotu na upatrzone pozycje. I musiał siedzieć następne pięć minut w ciasnej kryjówce w oczekiwaniu na resztę drużyny
Działanie: Uciekasz przed niebezpieczeństwem szybciej niż inni.

Nazwa: No to siup...
Wymagania: Percepcja 10+, naładowany biały osprzęt
Opis: Lance patrzył z powątpieniem na wysoką konstrukcję, na szczycie której znajdowało asię gniazdo wrony. To tam ptaszysko zaniosło amulet... Tylko jak miał się dostać tak wysoko? Westchnął, wymieniając niepewne spojrzenia ze swoim smokiem. Wtem, jego wzrok padł na wyciągarkę...
Działanie: Jesteś w stanie używać białego osprzętu do wspinaczki (bez smoka!)

Nazwa: Potężne uderzenie
Wymagania: Siła 14+, młot lub inna ciężka broń
Opis: Phistus rozejrzał się z irytacją. Rada Dwunastu znowu przekrzykiwała się znacznie bardziej efektywnie niż przekupki na targu. Znał ich jednak wystarczająco długo, i wystarczająco długo był przywódcą, aby znać najskuteczniejszy sposób na poproszenie o ciszę. Z krzywym uśmiechem sięgnął po swój młot i z rozmachem walnął w stół.
Za nowy zapłaci, oczywiście, Rada

Działanie: Jesteś w stanie rozwalić w drobny mak rzeczy o dużej wytrzymałości – stoły, drzwi, ściany, możesz też ogłuszyć smoka.
Uwaga, w trakcie stosowania tego manewru (i tylko wtedy) zręczność zmniejsza się o dwa!

Nazwa: Unik
Wymagania: Zręczność 12+, tylko w zwarciu, tylko z bronią lekką.
Opis: Ja mu chcę przywalić, a ten hyc. Chcę uderzyć w bark, a on siup. To może po nogach... i znowu, skubany, odskoczył, no jak tu walczyć, no?! Trochę kultury, niech będzie grzecznym celem i przestanie się wiercić!
Działanie: Potrafisz odpowiednio szybko zareagować i uniknąć ciosu. Oczywiście nie na 100%, ale zawsze masz tę szansę...

Nazwa: Biegusiem!
Wymagania: Zręczność 14+
Opis: Od dłuższej chwili jechali łeb w łeb, a meta była coraz bliżej. Napięcie rosło... W końcu, stało się, Paynn postanowił osłabić jego smoka. Zamachnął się swoim ulubionym wysysaczem energii, na co Artha tylko czekał. Błyskawicznie wyskoczył z siodła i ruszył na spotkanie kolanem w twarz z rywalem.
Działanie: Jesteś w stanie przebiec po bardzo wąskiej i niestabilnej powierzchni – wąskie murki, liny, lince od wysysacza energii...

Nazwa: A może jednak działa...?
Wymagania: Spryt 12+, narzędzia
Opis: Lance łypnął złowrogo na VIDD-screen. Nikt nie wierzył, że mówił prawdę, a jedyny dowód jego racji szumiał i iskrzył. A może jednak ruszy? Potrząsnął urządzeniem z nadzieją...
Działanie: Jesteś w stanie uruchomić raz jeszcze uszkodzony osprzęt.

Nazwa: Podaj śrubokręt
Wymagania: Spryt 13+ Charyzma 10+
Opis: Osprzęt dymił jak jasna cholera i nijak nie chciał działać. Parmon sprawdził wszystko i westchnął z rezygnacją. Trzech rąk nie miał, nijak nie zdoła sam tego naprawić przed następnym wyścigiem. Gdy zauważył Lance`a, beztrosko korzystającego z dobrodziejstw VIDD-screenu, uśmiechnął się złowrogo. A jednak miał nawet cztery ręce...
Działanie: Z pomocą drugiej osoby jesteś w stanie naprawić skomplikowany osprzęt (ułatwienia do testów).

Nazwa: A co, jeżeli przykręcę...
Wymagania: Spryt 14+, elementy osprzętu, narzędzia
Opis: Kiedy zauważył, że jego czerwony dopalacz działał lepiej – nie skomentował. Gdy jego biały osprzęt okazał się być niespodziewanie twardy i trudny do uszkodzenia – zagryzł tylko zęby. Ale na widok zielonego taranu najeżonego niebieskim osprzętem niszczącym – zawył z wściekłości. I poszedł po młot.
Działanie: Jesteś w stanie modyfikować osprzęt. Tylko bez przesady.

Nazwa: To działa!
Wymagania: Spryt 15+, części, narzędzia
Opis: – Dzięki moim zdumiewającym zdolnościom obserwacyjnym zdołałem skopiować ten układ sterowniczy i umieścić go w odpowiednik opancerzeniu, przez co...
- Ja mam dziesięć lat! – zajęczał po raz kolejny Lance, usiłując zrozumieć cokolwiek z bełkotu dobywającego się z ust starszego kolegi.
- Zrobiłem nowy osprzęt na podstawie tego, który Artha rozwalił – wyjaśnił z rezygnacją Parmon

Działanie: Potrafisz skonstruować osprzęt.

Nazwa: No działaj, złomie!
Wymagania: Siła 12+
Opis: Plan wydawał się być genialny. Wejdą do namiotu, a wtedy on aktywuje ukrytą minę. Wszyscy zostaną zatruci jadem, a on w końcu będzie miał święty spokój. Jednak urządzenie nie zareagowało na sygnał. Gdy tylko po raz kolejny znikli z jego pola widzenia, wślizgnął się do namiotu i z irytacją potrząsnął urządzeniem i walnął nim o kant stołu. Parm wszedł do namiotu i wytrzeszczył oczy widząc Worda Paynna ściskającego w ręku minę. Mina pozdrowiła go cichym „pik-pik”.
Działanie: Pięścią potrafisz przekonać uszkodzony osprzęt do działania. Jednak potem jest uszkodzony trochę bardziej.

Nazwa: To ja to wezmę
Wymagania: Zręczność 12+
Opis: Ten pojedynek powinien potoczyć się zupełnie inaczej, w końcu to on miał broń! Tymczasem, jego oponent uśmiechnął się tylko kpiąco. Zaatakował, i wtedy... bez tchu leżał na ziemi, a jego własna broń była wymierzona prosto w jego stronę.
Działanie: Jesteś w stanie przejąć broń przeciwnika

Nazwa: Człowiek-cień
Wymagania: Percepcja 14+
Opis: Rivett uwielbiał pościgi. Doskonale orientował się w całej okolicy, a odrobina sportu dobrze wpływała na zdrowie. I zawsze, kiedy robiło się nudno mógł ten pościg zgubić, nawet nie używając swojego osprzętu.
Działanie: Jesteś w stanie ukryć się prawie wszędzie.

Nazwa: Sokoli wzrok
Wymagania: Percepcja 12+
Opis: - To Smocze Oczy – zakomunikował Parmon, patrząc przez lornetkę – Jest ich pięcioro... nie, sześcioro! Są uzbrojeni w kostury i zbliżają się do... ee...
- Tam jest napisane, że to cukiernia.
Parmon spojrzał oszołomiony na Chute, która wzruszyła ramionami.

Działanie: Masz doskonały wzrok, widzisz więcej i lepiej niż inni – ułatwienia do wszystkich testów związanych ze wzrokiem.

Nazwa: Wo-hoo!
Wymagania: Percepcja 11+ Zręczność 10+
Opis: Nadajnik, który ukradkiem umieścił w osprzęcie Paynna spisywał się na medal. I tego właśnie najbardziej żałował.
- Zbliżają się do Pustkowia Loany, to całkiem daleko – mruknął z powątpieniem. Nie dogonimy ich, możemy co najwyżej dojechać na wyższy poziom, stamtąd...
- Masz przy sobie spadochron? – Parm spojrzał ze zgrozą na Lance`a, a potem na rury wentylacyjne. Miał złe przeczucia.

Działanie: Jesteś w stanie zeskoczyć z dwa razy większej wysokości niż zwykły człowiek i nie zrobić sobie przy tym krzywdy.

Nazwa: Puppy-eyes
Wymagania: Charyzma 12+
Opis: - Ty zostajesz tutaj, miłej wspinaczki – Moordryd zaśmiał się i aktywował osprzęt wspinaczkowy.
Lance na niego spojrzał.
- ... – westchnął – Dobra, wsiadaj. Tylko się nie wierć...

Działanie: Jesteś w stanie przekonać innych, że to wcale nie była twoja wina, a ty w ogóle jesteś taki biedny i potrzebujesz pomocy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wybraniec Smoka Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin