Forum Wybraniec Smoka Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Osprzęt z zielonego draconium

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wybraniec Smoka Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moordziak
Bad guy utaplany w Nutelli



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2524
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: khem...

PostWysłany: Śro 18:17, 18 Lip 2007    Temat postu: Osprzęt z zielonego draconium

1. 0. Drużyna – Uścisk Smoka

1. 1. Osprzęt z zielonego draconium – ogólne informacje

Zielone mechanizmy przed wszystkim, przez swą masywność, są osprzętami używanymi w walce. Dobrze spisują się także jako tarany lub dźwigi, za to nie nadają się do zwykłych gonitw, gdyż zamiast przyśpieszać, znacznie spowalniają smoka.

1. 2. Plusy i minusy osprzętu z zielonego draconium

Pozytywy – osprzęt z zielonego draconium świetnie spisuje się w pojedynkach. Zielone tarany i tarcze nie mają sobie równych!
Negatywy – zielone mechanizmy są bardzo ciężkie i nieporęczne, znacząco spowalniają i osłabiają mag-energię smoka.

Osprzęty z zielonego draconium skupiają się zarówno na ofensywie i defensywie, całkowicie zaniechując aspekt szybkości smoka. Twórcy tej marki wyznają zasadę „wygrać, poruszając się wolno i po pustym torze”.

1.3. Przegląd zielonych osprzętów

TYP - GREEN CONTROL-CLASS GEAR
Ten typ osprzętu, aktywowany pożera mnóstwo smoczej energii. Jego zastosowanie to taranowanie dużych przeszkód na torze wyścigowym, takich jak, na przykład, ściany. Jednak można nim także taranować innych jeźdźców i smoki!

GREEN TOWING GEAR (używany przez smoki)
Osprzęt ten, służy jako mechanizm holujący. Osprzęt składa się z części głównej, zakładanej na plecy smoka, i bardzo wytrzymałej liny z hakiem, którą można zaczepić o dowolny przedmiot lub smoka, w celu holowania.
Plusy – Ułatwione holowanie.
Minusy – Znaczne obciążenie smoka!
Dostępny od 13+ S. -1 do Drk., -2 do S. i -3 do Zr. smoka.

Zielony taran (używany przez smoki)
Mechanizm montowany na smoczą głowę i używany w celu przebijania cienkich ścian lub zadawania bolesnych ciosów przeciwnikom.
Plusy – Zwiększa moc ciosów twojego smoka.
Minusy – Aby się nim sprawnie posługiwać, wielkość zielonego tarana musisz dobrać do postury i siły fizycznej twojego smoka.
-1 do S., -2 do Zr. i -1 do Drk. smoka.

GREEN TAIL HAMMER (używany przez smoki)
Jest to swego rodzaju buława, zakładana na ogon smoka i służąca za świetną broń.
Plusy – Młotek założony na ogon twojego smoka, zadaje poważne obrażenia przeciwnikom!
Minusy – Do sprawnego używania, należy nabrać trochę wprawy, aby nie poobijać siebie, a konkurencję.
-2 do S., -1 do Drk. i -2 do Zr. smoka.

GREEN MAG COLLECTION GEAR (używany przez smoki)
Zdawałoby się, że ten osprzęt z racji swej masy osłabia siłę twojego smoka. Nic bardziej mylnego! Ten mechanizm zapobiega marnotrawieniu mag-energii, magazynując ją!
Plusy – Magazynuje wyciekającą mag-energię twojego smoka.
Minusy – Ciężki, słabo dostępny osprzęt.
Dodaje + 2 do Drk. (+ 3 do Drk. zielonych smoków). -2 od siły i -1 do Zr.

GREEN JACKHAMMER GEAR (używany przez smoki)
Jest to specyficzna, jedyna w swoim rodzaju zbroja-broń. Ochrania boki twojego smoka i może służyć za doskonały taran do ataku bok-bok lub bok-przód. Specjalna budowa tego mechanizmu pozwala także na montowanie go na front smoka i służenia za zwykły taran do lekkich przeszkód.
Plusy – Broń i zbroja w jednym.
Minusy - Źle zamontowana, może łatwo przeciążyć smoka, ponadto – sporo waży.
Dostępny od 14+ S. -3 do S. (smoków barwy zielonej i brązowej) i - 4 do S. (smoków wszystkich innnych barw, ponadto -4 do Zr.

Zielony stabilizator (używany przez smoki)
Ten osprzęt montuje się na smoczym boku. Aktywowany wystrzela specjalny hak, utwierdzający się do podłoża, zapewniając doskonałą stabilność i gwarantuje równowagę.
Plusy – Doskonale wyważona równowaga.
Minusy – To może znacząco spowalniać twojego smoka!
-2 do S. i -3 do Zr. w testach szybkości.

TYP - GREEN HOBBLE-CLASS GEAR
Ta klasa osprzętów służy przed wszystkim łapaniu w pułapkę i zatrzymywaniu konkurencji. Zielone mechanizmy tego typu zużywają proporcjonalnie dużo energii do rezultatów ich używania.

GREEN SUBDUE GEAR (używany przez jeźdźców)
Jest to jedyny w swoim rodzaju bolas na smoki. Ta niesamowita broń miotana jest skonstruowana z dwóch, ciężkich kul z zielonego draconium połączonych ze sobą naprawdę mocnym łańcuchem. Sprawnie rzucony mechanizm jest w stanie spętać łapy biegnącego smoka konkurenta lub zadać poważne szkody osprzętowi przeciwników.
Plusy – Zadaje poważne obrażenia i uszkodzenia. Dobrze rzucony jest w stanie doprowadzić do upadku pędzącego smoka. Znakomita broń dalekodystnasowa!
Minusy – Źle rzucony jest w stanie ogłuszyć twojego smoka. Poprawne posługiwanie się green subdue gear wymaga nieco doświadczenia!
Dostępny od 12+ S. -2 do Zr. jeźdźca (!).

GREEN TRAPPING GEAR (używany przez jeźdźców)
Aktywowany mechanizm tworzy ścianę-barierę z zielonego draconium, która nie może być naruszona przez twojego przeciwnika.
Plusy – Masz znaczną przewagę w ulicznej walce wręcz.
Minusy – Osprzęt słabo dostępny!
Zatrzymuje przeciwnika podczas wyścigu/konfrontacji na czas trwania dwóch kolejek.

GREEN ANTI-MAG GRENADE (używany przez jeźdźców)
Moc zielonego draconium, zawarta w tej małej puszcze, uwalnia się w tumanach kurzu, kiedy rzucisz nią w ziemię lub w plecy konkurencyjnego jeźdźca.
Plusy – Bardzo czynne zielone draconium rozrywa osprzęt przeciwników!
Minusy – Zielone granaty są jednorazowego użytku.
Dostępne od 6+ Zr. Unieszkodliwia cały osprzęt konkurencji na czas trwania jednej kolejki.

GREEN MAG CANNON (używany przez smoki)
Jest to osprzęt czysto ofensywny. Ma postać niewielkiego działka, które montuje się na głowie smoka. We wnętrzu mechanizmu specjalne filtry formują kule draconium, w barwie posiadanej przez ciebie i twojego smoka, wystrzeliwane przez lufę.
Plusy – Doskonale nadają się do zestrzelenia przeciwnika, lub jego osprzętu.
Minusy – Używanie green mag cannon pożera monstrualne ilości energii!
-3 do S. i -5 do Drk. smoka. Trafiony przeciwnik jest wyklcuzony z wyścigu/konfrontacji. Trafiony osrzęt konkurenta jest całkowicie zniszczony.

GREEN ANCHOR GEAR (używany w stosunku do smoków)
Niektóre smoki są zbyt duże by dało się je spętać. W tym przypadku niezastąpionym jest green anchor gear! Potężny i duży główne mechanizm mieści w swoim wnętrzu specjalnie zmodyfikowane harpuny na wieloryby i rekiny, z hakami na końcach, zamiast grotów. Wystrzelony hako-harpun z łatwością przyczepia się do wystających części osprzętu przeciwnika, powalając jego smoka na ziemię.
Plusy – Eliminacja przeciwników.
Minusy – Urządzenie jest ciężkie i nieporęczne, wymagające znacznego doświadczenia
-4 do S., -3. do Drk. i -4 do Zr. smoka. Trafiony smok przeciwnika wyklucza konkurenta z wyścigu/konfrontacji.

1. 4. Kompatybilność

Zielony osprzęt może być podłączany do smoków o kolorach draconium: CZARNYM, CZERWONYM, FIOLETOWYM, BRĄZOWYM i SZARYM.
Zielony osprzęt jest kompatybilny z mechanizmami, powstałymi z draconium: CZARNEGO, CZERWONEGO, FIOLETOWEGO, BRĄZOWEGO i SZAREGO.

* Nazwy osprzętów, nietłumaczone w polskiej wersji WS'a, pozostawiam w oryginale.


** żródło - oficjalne forum DB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wybraniec Smoka Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin